Bine ati venit!

Sper sa va placa ceea ce veti gasi aici.

marți, 14 aprilie 2009

Un mic ajutor


... felicit pe cei de la Stirile Pro Tv pentru campania initiata, sper sa ajute cat mai multe persoane care au nevoie si cei care s-au inscris sa mearga pana la sfarsit. In ultima vreme am citit destule articole in care se aratau cat de ingrozitoare pot fi bolile acestea, cum se curma atatea vieti tinere, copii care abia au invatat sa scrie sau femei care abia si-au facut propria familie si isi lasa singur sotzul sau si mai grav, copiii.

Am privit de multe ori la TV pe acei oameni care au ajutat persoane ce aveau putine sanse sa mai traiasca si ma intrebam oare eu voi putea vreodata sa ajut la randul meu cumva?Am facut un mic pas acum, inscriindu-ma si eu in acest program medical pentru a-i ajuta pe cei care au nevoie.
Multa sanatate tuturor!